Angielski z native speakerem – dlaczego warto?

angielski-z-native-speakerem

Rośnie popularność kursów angielskiego prowadzonych przez osoby, które posługują się nim jako językiem ojczystym. Język angielski z native speakerem ma same korzyści. Sprawdźcie najważniejsze z nich!

Zanim wybierzecie kurs angielskiego z native speakerem, przyjrzyjcie się szczegółom oferty. Zwróćcie uwagę na kilka elementów:

  • Skąd pochodzi native speaker?
  • Jakie są jego umiejętności językowe?
  • Czy ma kierunkowe wykształcenie?
  • Jakie ma doświadczenie?
  • Czy ma na koncie osiągnięcia edukacyjne?

 

Dzięki odpowiedziom na te pytania, będziecie mieć lepszy ogląd sytuacji. Na rynku jest wielu  świetnych i kompetentnych native speakerów, ale nie brakuje też osób, które nie przykładają się do swojego zajęcia. Pamiętajcie, że samo pochodzenie z kraju anglojęzycznego to dopiero początek. Native speaker powinien spełniać wysokie wymagania, by nauka przynosiła efekty. Jeśli znajdziecie odpowiedniego nauczyciela, połowę sukcesu macie już za sobą. Teraz czas na kolejne zalety  angielskiego z native speakerem!

 

Kontakt z żywym angielskim

 

Język wykładany w podręcznikach bywa czasem bardzo suchy, ugrzeczniony, a w efekcie zwyczajnie… nudny. Wybierając język angielski z native speakerem, macie pewność, że będziecie używać autentycznej, aktualnej wersji angielskiego, która przyda się w różnych rzeczywistych sytuacjach. A przecież każde zajęcia mają jakiś cel. Autentyczny, żywy angielski przyda się w podróży, w zdobywaniu lepszej pracy, czy w kontaktach z zagranicznymi przyjaciółmi.

 

Jeden, spójny akcent 

 

Angielski ma około kilkuset różnych akcentów, z których na bardzo podstawowym poziomie rozróżniacie brytyjski i amerykański. Co ważne, wybierając język angielski z native speakerem, możecie zdecydować, czy łatwiej będzie Wam uczyć się języka z Londyńczykiem, czy może z mieszkańcem Nowego Jorku. Z pewnością macie też swoje preferencje co do akcentu. Wybierzcie zatem takiego native speakera, którego akcent najbardziej Wam odpowiada. A potem wystarczy szlifować swój akcent. On też powinien być spójny. 

 

Większa motywacja 

 

Jeśli są wśród Was osoby, które dopiero zaczynają przygodę z angielskim, to zajęcia języka angielskiego z native speakerem, wbrew pozorom, są świetne na start. Oczywiście, na początku może Wam być trudno składać zdania, zadawać pytania i udzielać odpowiedzi, bo native speaker posługuje się głównie angielskim. Kiedy jednak przezwyciężycie strach przed mówieniem, z każdymi kolejnymi zajęciami będzie Wam łatwiej. Będzie też bardziej ambitnie, bo konieczność mówienia wyłącznie po angielsku będzie Was motywować do bardziej wytężonej pracy. Efekt? Szybciej osiągnięcie wymarzony poziom. Nie wspominając już o tym, że rozmawiając z native speakerem, automatycznie będziecie w naturalnej sytuacji użycia języka angielskiego.

 

Unikalna wiedza w bonusie

 

Jedną z większych zalet kursu języka angielskiego z native speakerem jest wiedza, którą zyskacie w trakcie rozmów. Dzięki swojemu pochodzeniu, nauczyciel zna też cały kontekst kulturowy. W trakcie rozmów możecie czerpać szczegółową wiedzę o miejscu, z którego pochodzi native speaker, pytać o realia, zwyczaje, a także o oczekiwania wobec osób przyjezdnych. Jeśli macie w planach np. podjęcie pracy w Anglii czy w Stanach Zjednoczonych, native speaker będzie cennym źródłem informacji i porad. Poza tym, zawsze możecie mieć wspólne zainteresowania, a jak wiadomo, nic tak nie umila nauki czy konwersacji, jak temat, który jest bliski obu stronom!

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID