KOMUNIKAT – kontakt z Uczelnią do 14 kwietnia 2020 r.

Szanowni Państwo, w trosce o zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy naszym pracownikom administracyjnym, Władze Uczelni podjęły, w porozumieniu z pracownikami, decyzję o wprowadzeniu pracy w formie zdalnej, mając na uwadze:

  • ogłoszenie stanu epidemii w związku z zakażeniami wirusem SARS-COV-2 na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej;
  • wprowadzenie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ograniczenia w przemieszczaniu się;
  • nauka i praca zdalna obowiązuje do dnia 14 kwietnia 2020 r. włącznie, chyba że bieżąca sytuacja epidemiologiczna dotycząca covid-19 ulegnie zmianie.

Uprzejmie informujemy, że do 14 kwietnia  2020 roku kontakt z Uczelnią (Administracją i Dziekanatem) będzie możliwy drogą elektroniczną i telefoniczną.

tel. kom.: 506 664 469

biuro@lingwistyka.edu.pl

dziekanat@lingwistyka.edu.pl

Władze Uczelni będą na bieżąco monitorować aktualna sytuację, informując Państwa o kolejnych działaniach za pomocą komunikatów.

DZIEKANAT



W związku z obowiązkami wynikającymi z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), które od dnia 25 maja 2018 roku stanowi podstawę prawną przetwarzania danych, informujemy, że dostosowaliśmy procesy administrowania danymi osobowymi, uzyskiwanymi poprzez kontakt z nami, do tych przepisów

Skorzystanie z kontaktu z nami świadczy jednoznacznie o tym, że akceptujecie Państwo Regulamin polityki prywatności, który znajduje się pod tym linkiem Regulamin polityki prywatności w LSW» Prosimy o zapoznanie się z nim.

INFORMACJE KONTAKTOWE

  • LINGWISTYCZNA SZKOŁA WYŻSZA
    Reduta Business Center, Al. Jerozolimskie 148, 02-326 Warszawa
  • TELEFON: + 48 22 886 50 12
  • E-MAIL: dziekanat@lingwistyka.edu.pl

GODZINY OTWARCIA

  • Poniedziałek
    Dziekanat jest nieczynny
  • Wtorek
    10:00 - 18:00 (przerwa od 12:30 do 13:00)
  • Środa
    10:00 - 18:00 (przerwa od 12:30 do 13:00)
  • Czwartek
    10:00-18:00 (przerwa od 12:30 do 13:00)
  • Piątek
    8:00 - 16:00 (przerwa od 12:30 do 13:00)
  • Sobota
    8:00 -16:00 (przerwa od 12:30 do 13:00)
  • Niedziela
    8:00 - 16:00 (przerwa od 12:30 do 13:00)

    BIURO REKRUTACJI

    • TELEFON: + 48 22 886 50 12
    • E-MAIL: rekrutacja@lingwistyka.edu.pl

    Formularz kontaktowy

    Twoje zgody

    Google Analytics

    Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

    _ga,_gat,_gid

    Sales Manago

    Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

    _smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

    Google

    W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

    NID