Stypendium MintResume 2019

Stypendium-MintResume-2019

Jesteś studentem uczelni wyższej lub wkrótce rozpoczniesz studia? Chcesz zainwestować w swój rozwój? Wygraj stypendium w wysokości $1000 fundowane przez amerykański portal kariery MintResume!

Tematem przewodnim konkursu jest “Podnoszenie morale pracowników w celu ich utrzymania”.
Do wzięcia udziału w konkursie zachęcamy w szczególności osoby zainteresowane tematem zarządzania, które swoją przyszłość zawodową widza na stanowiskach kierowniczych, ale też studentów kierunków nie związanych z zarządzaniem, które być może wniosą całkiem świeże spojrzenie na temat.

 

Czego oczekujemy?

 

Prowadząc na co dzień portal wspomagający proces rekrutacji i rozwoju kariery wiemy, że problemem w wielu organizacjach jest nie tyle znalezienie co utrzymanie pracowników. Jak motywować pracowników i sprawiać, żeby praca była dla nich satysfakcjonująca i byli w niej szczęśliwi?

Szukamy osób, które opiszą swoje najciekawsze pomysły na to jak podnosić morale pracowników.

 

Jakie wymagania trzeba spełnić aby wziąć udział w konkursie?

 

  • Posiadać status studenta lub kandydata wpisanego na listę studentów szkół wyższych w USA i Europie
  • Mieć ukończone 18 lat

 

Jakie wymagania musi spełniać praca konkursowa?

 

Praca powinna zawierać tytuł, w którym zawarta będzie główna idea strategii utrzymania pracownika oraz tekst zawierający minimum 500 słów opisujących tę strategię.  

Prace należy wysłać mailowo na adres: scholarship@mintresume.com. W treści maila należy podać:

  • Imię i nazwisko
  • Adres mailowy [domena uniwersytecka jeśli taką posiadasz – nie będzie wtedy potrzebna dodatkowa weryfikacja]
  • Nazwę uczelni
  • Rok studiów

 

Na co zwrócić uwagę podczas pisania pracy konkursowej?

 

Prace będą oceniane zarówno pod kątem innowacyjności, unikalności i oryginalności pomysłów jak i możliwości ich praktycznego wdrożenia. Oznacza to, że strategia musi się wyróżniać, ale też być stosunkowo łatwa do zaimplementowania.

Strategia może ale nie musi być uniwersalna. Może ona dotyczyć specyficznej branży czy grupy pracowników: gałęzi – usług, produkcji, pracowników stacjonarnych, mobilnych czy też innych wyspecjalizowanych środowisk.

 

Do kiedy można wysyłać zgłoszenia?

 

Prace konkursowe przyjmujemy do 16 grudnia 2019 r.

Zwycięzca zostanie ogłoszony 15 stycznia 2020 r.

 

Więcej szczegółowych informacji znajdziecie na stronie:

https://www.mintresume.com/articles/scholarship-2019 lub pisząc na adres

scholarship@mintresume.com

Po garść inspiracji i informacji związanych z tematem HR zapraszamy na stronę

https://www.mintresume.com/articles

 

Darmowe wzory CV po angielsku do wykorzystania znajdziecie tu

https://www.mintresume.com/resume-examples

 

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie!

 

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID