ANGIELSKI MILITARNY wg STANAG 6001

ANGIELSKI MILITARNY wg STANAG 6001
Data rozpoczęcia: śr, 31 Styczeń 2018 16:00 - 20:00
150zł/100zł ZAPISZ SIĘ
LOKALIZACJA

Kasprzaka 2/8, 01-211 Warszawa,Poland

KONTAKT
Course Feature
Szczegóły

PRZYGOTOWANIE DO EGZAMINU JĘZYKOWEGO MON WG NORMY STANAG 6001 (POZIOM 1, 2, 3, 4) – SZKOLENIE METODYCZNE DLA
LEKTORÓW JĘZYKA ANGIELSKIEGO
31 stycznia 2018 godz. 16.00-20.00


Adresowane jest do grona przyszłych specjalistów, intensywne szkolenie o charakterze eksperckim, umożliwia zdobycie kompleksowej, udokumentowanej wiedzy, pozwalającej na profesjonalne przygotowanie do egzaminów oraz prowadzenie zajęć wg wymagań
standardu STANAG 6001. Szkolenie prowadzone jest w intensywnej formie wykładowowarsztatowej,
pracę w grupie pod kierunkiem trenera uzupełnia praca indywidualna uczestników (blended learning).


Celem szkolenia jest przygotowanie nauczycieli i lektorów języka angielskiego do nauczania języka na poziomie 1111, 2222 i 3333 wg. Normy STANAG 6001.


Prowadzący: ekspert ds. kształcenia języka angielskiego w wojsku, egzaminator wg. STANAG 6001


Cena: nauczyciele, lektorzy: 150 zł, studenci LSW: 100 zł*

*Opłata za zajęcia z trenerem: nauczyciele, lektorzy: 150 zł, studenci LSW: 100 zł
Opłata za zajęcia blended learning (zajęcia z trenerem, praca własna + feedback + egzamin
sprawdzający): nauczyciele, lektorzy: 200zł, studenci LSW: 150zł


 

 

 

 

 

Prowadzący: ekspert ds. kształcenia języka angielskiego w wojsku, egzaminator wg. STANAG 6001.
CZAS SZKOLENIA :
Zajęcia z trenerem : 5 godzin
Praca indywidualna : 6 godzin
Łącznie : 10 godzin


Program szkolenia:

– wprowadzenie do terminologii specjalistycznej Military English,
– specyfikację egzaminów wg normy Stanag 6001,
– kryteria egzaminowania,
– symulację oceny oraz przygotowanie części egzaminu,
– szereg zadań praktycznych związanych z tematyką szkolenia
– rozwiązania najczęściej pojawiających się problemów w pracy z grupami szkoleniowymi
kursantów wojskowych.


Uczestnicy otrzymają stosowne zaświadczenia.


Zapisy i informacje: E-mail: afandrejewska@lingwistyka.edu.pl

tel. (0-22) 886-50-12  

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID