HARMONOGRAM SESJI

W poniższych załącznikach zamieszczone zostały harmonogramy sesji dotyczące studiów stacjonarnych, niestacjonarnych oraz wieczorowych na rok 2019/2020 . PROSIMY PRZED OTWARCIEM PLIKÓW ODŚWIEŻYĆ STRONĘ LUB NACISNĄĆ KLAWISZ F5.

ROK AKADEMICKI 2019/2020 - semestr letni

SESJA LETNIA -TERMIN PIERWSZY- EGZAMINY PNJ / DKJ

Harmonogram stacjonarne, niestacjonarne I i II stopień - aktualizacja 03.06.2020pdf PDFpobierz »

SESJA LETNIA - STUDIA PODYPLOMOWE

Harmonogram egzaminów końcowych na studiach podyplomowychpdf PDFpobierz »

ROK AKADEMICKI 2019/2020 - semestr zimowy

SESJA TERMIN PIERWSZY

Studia stacjonarne I stopnia - aktualizacja 12.02.2020pdf PDFpobierz »
Studia niestacjonarne I stopnia - wieczorowe - aktualizacja 12.02.2020pdf PDFpobierz »
Studia niestacjonarne I i II stopnia - aktualizacja 20.02.2020pdf PDFpobierz »

SESJA TERMIN POPRAWKOWY
Studia ST, NST I i II stopień - aktualizacja 25.06.2020pdf PDFpobierz »

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID