Nowa odsłona naszej strony

nowa-odslona

Witamy na naszej stronie!

Cieszymy się, że jesteście razem z nami. To właśnie dla Was odświeżyliśmy naszą stronę, aby uprościć wam znalezienie informacji i zachęcić do studiowania razem z nami!
  Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom i sprostaniu nowoczesnym standardom, oddajemy do Państwa dyspozycji nową stronę internetową Lingwistycznej Szkoły Wyższej w Warszawie. Mamy nadzieję, że zmiany, które wprowadziliśmy, wpłyną na komfort naszych użytkowników. Co więcej, dokonaliśmy wszelkich starań, by była ona miejscem nowoczesnym, funkcjonalnym a co najważniejsze również intuicyjnym w celu usprawnienia Państwa poruszania się po jej zakątkach. Dzięki wykorzystaniu technologii Responsive Web Design możecie Państwo korzystać z naszej strony na dowolnym urządzeniu bez względu na to, czy jest to telefon, tablet czy komputer. Na naszej nowej stronie znajdziecie Państwo:
  •  prosty i czytelny dostęp do oferty Uczelni,
  •  rozwinięty system rekrutacyjny,
  •  możliwość bezpośredniego kontaktu z uczelnią za pomocą formularza kontaktowego,
  •  czytelne odtwarzanie strony na wielu urządzeniach mobilnych,
  •  możliwość wyszukiwania informacji na stronie po tzw. słowach kluczowych.
Zapraszamy do korzystania z naszego newslettera.

Ostatnie wpisy

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID