PŁATNOŚCI - STUDIA STACJONARNE

Nasze Studia na Twoją kieszeń !

STUDIA STACJONARNE

OPŁATA SEMESTRALNA
semestr
IIIIIIIVVVI
studia I stopnia1500*30003000300030003800
studia II stopnia3000300030003800nie dotyczynie dotyczy
OPŁATA RATALNA
semestr
IIIIIIIVVVI
studia I stopnianie dotyczy1300 + 4x4901300 + 4x4901300 + 4x4901300 + 4x4901300 + 4x490 + 800
studia II stopnia1300 + 4x4901300 + 4x4901300 + 4x4901300 + 4x490 + 800nie dotyczynie dotyczy

SZCZEGÓŁY PŁATNOŚCI

dotyczące studiów stacjonarnych ...

ZAŁĄCZNIKI
LPNAZWA PLIKUTYPZAŁĄCZNIK
1Zarządzenie Kanclerza nr 47 w sprawie wprowadzenia Regulaminu finansowego określającego pobieranie opłat związanych z odbywaniem studiów pdfpobierz »
2Zarządzenie Kanclerza nr 48 w sprawie zasad pobierania opłat związanych z odbywaniem studiów II stopniapdfpobierz »
3Zarządzenie Kanclerza nr 53 w sprawie zniżek i zwolnień związanych z odbywaniem studiów II stopnia jpeg-1pobierz »

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID