TERMINY REKRUTACJI

Pierwszym i koniecznym krokiem rekrutacji jest wypełnienie formularza rekrutacyjnego, który zostanie uruchomiony 4 maja 2019 r.

Nabór na studia na semestr zimowy 2019/2020 jest dwa razy w danym roku akademickim:
UCHWAŁY/ZAŁĄCZNIKI
LPNAZWA PLIKUZAŁĄCZNIK
1Uchwała nr 7/58/2019 Senatu LSW w sprawie dostosowania uchwały nr 1/56/2018 w spr. warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego w roku akademickim 2019/2020pobierz »
2Uchwała nr 1/56/2018 Senatu LSW w sprawie warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego w roku akademickim 2019/2020pobierz »
3Uchwała nr 2/53/2017 Senatu LSW w sprawie warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego w roku akademickim 2018/2019pobierz »
4Uchwała nr 1/60/2019 Senatu LSW w zmiany sprawie warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego w roku akademickim 2019/2020pobierz »
5Uchwała nr 2/60/2019 Senatu LSW w sprawie warunków i trybu postępowania rekrutacyjnego w roku akademickim 2020/2021pobierz »

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID