WŁADZE UCZELNI

Jacek Henryk Nowakowski

KANCLERZ UCZELNI (ZAŁOŻYCIEL)

Stypendysta SGPiS ( dzisiejsza SGH w Warszawie) w latach 1984 – 1989. Absolwent Kijowskiego Uniwersytetu Państwowego im. Tarasa Szewczenko Wydział Stosunków Międzynarodowych i Międzynarodowego Prawa. Podyplomowe studium: Zarządzanie sprzedażą i ...

Dr Iwona Drabik

Prorektor ds. dydaktyki

Językoznawca, psycholog, absolwentka Wydziału Lingwistyki Stosowanej i Filologii Wschodniosłowiańskich UW z zakresu filologii angielskiej i germańskiej oraz Wydziału Psychologii UW, doktor nauk humanistycznych z zakresu lingwistyki stosowanej. ...

Dr Anna Jaroch

PROREKTOR DS. NAUKI

Filolog, germanista, absolwentka filologii germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie w Ratyzbonie. Wykładowca języka i literatury niemieckiej na uniwersytetach Seton Hall i Montclair State University w Stanach Zjednoczonych. Doktor nauk ...

Anna Kalata

PROREKTOR DS. WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ

Jest absolwentką Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła także studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W latach 2006-2007 pełniła funkcję Minister Pracy i Polityki Społecznej oraz przewodniczącej ...

SENAT

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID