UROCZYSTOŚĆ NADANIA TYTUŁU ZAWODOWEGO

slider_graduacja
Założyciel Lingwistycznej Szkoły Wyższej w Warszawie Pan Jacek Nowakowski oraz Rektor prof. dr hab. Jan Franciszek Nosowicz mają przyjemność zaprosić naszych tegorocznych Absolwentów na Uroczystość nadania tytułu zawodowego licencjata/ magistra połączoną z Inauguracją roku akademickiego 2016/2017, która odbędzie się 1 października 2016 r. o godz. 12:00 w Sali Konferencyjnej Hotelu Hilton przy ul. Grzybowskiej 63 (róg ul. Wroniej) w Warszawie.
Absolwenci, którzy chcą wziąć udział w uroczystości, proszeni są o zgłoszenie uczestnictwa drogą mailową na adres:
promocja@lingwistyka.edu.pl (pod tym adresem udzielane są również informacje jak należy wnieść opłatę kosztów uczestnictwa w uroczystości)
W zgłoszeniu prosimy o podanie:
    •   imienia i nazwiska
    •   numeru telefonu komórkowego
    •   pełnego tytułu pracy dyplomowej oraz stopnia studiów ukończonych w Lingwistycznej Szkole Wyższej w Warszawie
    •   imię i nazwisko promotora

Każde przyjęte zgłoszenie zostanie potwierdzone przez organizatorów drogą mailową. Zgłoszenia (wraz z opłatami) przyjmowane są do 31 sierpnia 2016 r. W Uroczystości mogą wziąć udział tylko absolwenci, którzy przystąpili do obrony najpóźniej do dnia 25 września bieżącego roku.


Podczas Uroczystości wszyscy Absolwenci wystąpią w biretach i togach (będą one wydawane na godzinę przed rozpoczęciem uroczystości) Po zakończeniu Uroczystości zapraszamy do wspólnego świętowania naszych Absolwentów z rodzinami i przyjaciółmi! Koszt uczestnictwa Absolwenta wynosi 40 zł.
W cenie znajdują się: pamiątkowy biret, wynajem togi, tort, dodatkowe pamiątki. Istnieje możliwość BEZPŁATNEGO zaproszenia 2 dodatkowych osób towarzyszących. Po dokonaniu wszelkich formalności tj. wysłania zgłoszenia uczestnictwa oraz opłaty zapraszamy po odbiór zaproszeń od 12 września w godzinach od 10:00 do 16:00 w siedzibie Lingwistycznej Szkoły Wyższej w Warszawie, pokój nr 171.
Ze względów proceduralnych, podczas uroczystości zostaną rozdane listy gratulacyjne od Rektora. Właściwe dyplomy Absolwenci odbierają w dziekanacie studiów w wyznaczonym terminie.

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID