Fabryka Języka – szkoła językowa, jakiej jeszcze nie było!

fabryka-jezykow-img

Już jest! Miło nam poinformować, że rusza Fabryka Języka – nowoczesna i jedyna w swoim rodzaju szkoła językowa prowadzona pod auspicjami Lingwistycznej Szkoły Wyższej.

Zapewniamy kompleksową edukację językową na najwyższym poziomie zgodnie z ramowymi wytycznymi Rady Europy. Nasz zespół tworzą wybitni specjaliści – lingwiści, filologowie i kulturoznawcy o bogatym doświadczeniu zawodowym. Języki obce są naszą pasją, którą chętnie dzielimy się z naszymi Słuchaczami.

Nasza oferta obejmuje kursy ogólne i specjalistyczne języków obcych takich jak angielski, niemiecki, rosyjski, francuski, hiszpański, włoski i polski dla cudzoziemców. Nie znalazłeś języka, który Cię interesuje? Skontaktuj się z nami, a my zorganizujemy kurs specjalnie dla Ciebie!

Proponujemy zajęcia grupowe, dedykowane osobom, które cenią sobie kontakt z ludźmi oraz pracę w grupach i lubią nutkę rywalizacji. Kursy indywidualne są natomiast alternatywą dla osób, które mają jasno określone, nieco bardzo specyficzne wymagania językowe – taki układ pozwala wówczas na znacznie większą elastyczność ze strony szkoły i dopasowanie programu zajęć do oczekiwań Słuchacza. Mamy również ofertę dla klienta biznesowego – szereg kursów tematycznych szytych na miarę, zarówno w siedzibie Fabryki Języka, jak i z dojazdem do klienta.

Nad programem kursów czuwa dyrektor Fabryki Języka, Katarzyna Materka, w konsultacji z ekspertami Lingwistycznej Szkoły Wyższej. Zajęcia opracowywane są zgodnie z założeniami neurodydaktyki tak, aby maksymalnie zaangażować słuchaczy i zachęcić ich do używania języka w sposób dla nich naturalny. Podręczniki stanowią jedynie luźną ramę zajęć i są bogato uzupełniane materiałami autentycznymi (np. artykułami z gazet, ulotkami, mapkami, filmami) oraz wizualnymi.

W Fabryce Języka pokazujemy, że nauka to przede wszystkim fantastyczna zabawa. Uczymy kreatywnie i z pomysłem, zamieniając na pozór zwykłe lekcje języka obcego w niezapomnianą przygodę. Nasi Słuchacze często uczestniczą w rozmaitych grach i niekonwencjonalnych aktywnościach, które ułatwiają proces przyswajania wiedzy i gwarantują sukces. Nowe technologie podczas lekcji? Bardzo proszę! Językowy „Escape Room” zamiast tradycyjnego testu sprawdzającego postępy w nauce? Nie ma problemu!

Z nami nie tylko doskonale opanujesz język, ale też poznasz kulturę kraju, w którym się nim posługuje. Tak, tak – zabierzemy Cię w fascynującą podróż, podczas której odkryjesz tradycje i zwyczaje panujące w danym regionie, a także będziesz mieć okazję poznać smaki charakterystycznych dla niego potraw podczas warsztatów językowo-kulinarnych.

Nie zwlekaj dłużej i zapisz się na kurs jeszcze dziś! Skontaktuj się z nami pod adresem: kmaterka@lingwistyka.edu.pl lub nr telefonu: +48 601 931 792.

Zapraszamy!!!!

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID