Komunikat dot. otwarcia Biura Obsługi Studenta LSW

zmiana

UWAGA WAŻNY KOMUNIKAT!

Szanowni Państwo,

W trosce o bezpieczeństwo zarówno Państwa jak i pracowników administracji Uczelni wykonujących swoją pracę w trybie stacjonarnym, Władze uczelni podjęły decyzje o uruchomieniu z dniem 1 września 2020 Biura Obsługi Studenta LSW poza obszarem siedziby Uczelni w Galerii Handlowej Atrium Reduta.

Obsługa Studentów

  • Biuro Obsługi Studenta LSW zostało przeniesione na ulicę Włodarzewską 45D  w Warszawie vis a vis Parku Szczęśliwickiego.
  • W lokalizacji przy Włodarzewskiej, po wcześniejszym umówieniu spotkania, Studenci LSW będą mogli załatwić wszelkie sprawy administracyjne związane z bieżącą obsługą (stypendia, płatności, odbiór dyplomów) oraz będą mieli możliwość skorzystania z biblioteki.

Kontakt zdalny drogą elektroniczną oraz telefoniczną pozostaje bez zmian.

 

Kontakt do Obsługi  Studenta:

Biuro ds. Studenckich LSW

Ul. Włodarzewska 45d

02-384 Warszawa

Tel. 506 66 44 69

 

biuro@lingwistyka.edu.pl

dziekanat@lingwistyka.edu.pl

biblioteka@lingwistyka.edu.pl

 

Obsługa Kandydatów

Biuro Rekrutacji zostało utrzymane  w  siedzibie Uczelni zlokalizowanej w Atrium Reduta Business Center przy Al. Jerozolimskich 148 , II piętro. Obsługa Kandydatów odbywa się wyłącznie po uprzednim telefonicznym lub e-mailowym umówieniu terminu spotkania.

Kontakt Do Biura Rekrutacji LSW
Reduta Business Center,
Al. Jerozolimskie 148
02-326 Warszawa

TELEFON : + 48 22 886 50 12

EMAIL : dziekanat@lingwistyka.edu.pl

rekrutacja@lingwistyka.edu.pl

 

Za wszystkie utrudnienia w okresie przejściowym w miesiącu wrześniu z góry Państwa przepraszamy.

Jednocześnie informujemy, że decyzją Władz Uczelni, wszystkie zajęcia dydaktyczne w nowym Roku Akademickim 2020/2021 w semestrze zimowym będą prowadzone w trybie online za pośrednictwem platformy MS Teams. Szczegółowe informacje na temat logowania otrzymacie Państwo przed rozpoczęciem zajęć.

Pozdrawiamy

Zespół LSW

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID