Nasz wykładowca z nagrodą za najlepszą Autorską Książkę Literacką

Tomasz4

Tomasz Ososiński z wykształcenia germanista, z pasji i zamiłowania  pisarz odebrał nagrodę główną  w XIII Ogólnopolskim Konkursie na Autorską Książkę Literacką – Świdnica 2020 za  książkę „Dom Andersena”. …w książce „Dom Andersena” przedstawił coś, co aluzyjnie nawiązuje do baśni. Pytania fundamentalne, które nurtują wewnętrzne dziecko, dotyczą Boga, przyrody, natury. Odkrywczość, rozwinięta wyobraźnia, pomysłowość są zadziwiające. Autor jednocześnie przemawia słowem, kolorem i kreską. To człowiek, który jednocześnie śni, pisze, linorytuje. Dziękuję – wyjaśniał wybór jury jego przewodniczący Karol Maliszewski

Tomasz Ososiński jest autorem nie tylko tekstów w tej książce, ale również strony graficznej. Książka została przez niego zilustrowana w technice linorytu.

„Jeśli czujesz się za duża albo za stary na czytanie bajek, a jednocześnie tęsknisz za nimi, to jest to książka dla Ciebie” – tak  o „Domu Andersena” Tomasza Ososińskiego napisał Jacek Podsiadło. To już kolejna nagroda, którą otrzymał Pan Tomasz za swoją twórczość literacką. Pierwszą nagrodę odebrał za debiut literacki książeczkę „Pięć bajek”.

Gratulujemy wyróżnienia i czekamy na kolejne utwory .

Tomasz Ososiński – ur. 1975 w Stargardzie Szczecińskim, nauczyciel akademicki, poeta i tłumacz; adiunkt na Uniwersytecie Łódzkim oraz w Lingwistycznej Szkole Wyższej w Warszawie. Autor publikacji naukowych i literackich, m.in. opublikowanego w Wydawnictwie Zeszytów Poetyckich tomiku „Pięć bajek”który nominowany został do nagrody Silesius oraz nagrodzony na Festiwalu Złoty Środek Poezji; oraz wydanej w Wydawnictwach Uniwersytetu Warszawskiego monografii „Ironia i jednostka” dotyczącej koncepcji ironii u Friedricha Schlegla. Autor przekładów z literatury łacińskiej i niemieckiej, ostatnio w jego tłumaczeniu i opracowaniu ukazał się „Dziennik schmargendorfski” R.M. Rilkego oraz „Listy R.M. Rilkego do Klary Rilke-Westhoff”. Jego wiersze tłumaczone były na niemiecki i angielski, ukazały się m.in. w tomie „Anthologia – a PrequelManifesto”, London 2010.

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID