PROGRAM INAUGURACJI ROKU AKADEMICKIEGO 2016/2017 ORAZ UROCZYSTOŚĆ ZAKOŃCZENIA STUDIÓW: 1 PAŹDZIERNIKA 2016

image

PROGRAM INAUGURACJI ROKU AKADEMICKIEGO 2016/2017

oraz

UROCZYSTOŚĆ ZAKOŃCZENIA STUDIÓW

1 PAŹDZIERNIKA 2016


Kościół Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Warszawie (Al. Solidarności 80) godz. 10:00:
O godzinie 10:00 odbędzie się Msza za lingwistów w Kościele Narodzenia Najświętszej Maryi Panny w Warszawie (Al. Solidarności 80) w intencji dziękczynnej za absolwentów oraz za wszelkie łaski w nowym roku akademickim 2016/2017 dla społeczności Lingwistycznej Szkoły Wyższej w Warszawie. Mszę będzie celebrował absolwent LSW ks. Konrad Hasior a homilię wygłosi ks. dr Wiesław Dawidowski OSA, duszpasterz anglojęzycznych warszawiaków. Plan mszy lingwistycznej przedstawia się następująco:  
      • Części stałe i kanon będą po łacinie.
      • Pierwsze czytanie po niemiecku.
      • Psalm: zwrotki czytane po rosyjsku, refren śpiewany po angielsku.
      • Drugie czytanie po rosyjsku.
      • Śpiew „Alleluja” po aramejsku i polsku.
      • Ewangelia i homilia po angielsku.

Hotel Hilton przy ul. Grzybowskiej 63 (róg ul. Wroniej) w Warszawie godz. 12:00:
 W Sali Konferencyjnej Hotelu Hilton o godz. 12.00 odbędzie się uroczystość nadania tytułu zawodowego licencjata/ magistra połączoną z Inauguracją roku akademickiego 2016/2017. Plan uroczystości:  
    • Przemarsz Absolwentów
    • Otwarcie uroczystości
    • Przemówienie Władz Uczelni oraz Przedstawicieli Samorządu Studenckiego i Absolwentów
    • Immatrykulacja
    • Wykład inauguracyjny
    • Gaudeamus
    • Rozdanie dyplomów gratulacyjnych absolwentom LSW
    • Wręczenie indeksów zwycięzcom konkursu „Złoty, Srebrny i Brązowy Indeks LSW”
    • Poczęstunek

 Siedziba Lingwistycznej Szkoły Wyższej w Warszawie, ul. Kasprzaka 2/8 Warszawa godz. 15:00
 Po uroczystości w Hotelu Hilton wszystkich kandydatów na studia pierwszego stopnia zapraszamy do Lingwistycznej Szkoły Wyższej w Warszawie, gdzie odbędzie się:  
  • Test poziomujący dla kandydatów na studia pierwszego stopnia, specjalność język angielski
  • Odbiór indeksów i legitymacji:
    1. specjalność rosyjska i niemiecka od godziny 15:00
    2. specjalność angielska – po teście

                 
ZAŁĄCZNIKI

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID