PO WAKACYJNEJ PRZERWIE RUSZA PROJEKT LEKCJI POKAZOWYCH W SZKOŁACH ŚREDNICH

lekcje-pokazowe
Po wakacyjnej przerwie rusza edukacyjny projekt Lingwistycznej Szkoły Wyższej w Warszawie: Lekcji Pokazowych z Języka Obcego w Szkołach Średnich na terenie miasta Warszawy i województwa mazowieckiego. Projekt miał swój początek w marcu 2016 roku. Lingwistyczna Szkoła Wyższa w Warszawie do tej pory w ramach tego projektu odwiedziła 8 szkół średnich z lekcjami z języka angielskiego, niemieckiego i rosyjskiego.
Zapraszamy wszystkie licea do udziału w tym projekcie, a zwłaszcza klasy maturalne o rozszerzonych profilach z języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego.
Prosimy o kontakt z działem promocji Lingwistycznej Szkoły Wyższej w Warszawie:
mail: promocja@lingwistyka.edu.pl
tel. 22 886 50 12 wewn.13
kom. 506 664 447

Pierwsza lekcja w miesiącu wrześniu będzie miała swoje miejsce w Technikum Elektronicznym nr 3 im. Żołnierzy Armii Krajowej ”Żywiciel” w Warszawie:

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID