WYNIKI KONKURSU ZŁOTY,SREBRNY, BRĄZOWY INDEKS LSW!

img_0380
Uwaga, uwaga! Ogłaszamy wyniki konkursu Złoty, Srebrny, Brązowy Indeks LSW:
  • I miejsce: Angelika Konopacka (język rosyjski) – 36 pkt
  • II miejsce: Alena Linevich (język rosyjski) – 33 pkt
  • III miejsce: Łukasz Biazik (język angielski) – 32 pkt
    Przypominamy o wartości zdobytych miejsc w naszym konkursie:

Miejsce I – Złoty Indeks LSW (bezpłatne trzyletnie studia I stopnia na dowolnej specjalizacji językowej: angielskiej, rosyjskiej lub niemieckiej)
Miejsce II – Srebrny Indeks LSW (bezpłatne dwa lata studiów I stopnia na dowolnej specjalizacji językowej: angielskiej, rosyjskiej lub niemieckiej)
Miejsce III – Brązowy Indeks LSW (bezpłatny rok studiów I stopnia na dowolnej specjalizacji językowej: angielskiej, rosyjskiej lub niemieckiej)
Teksty były sprawdzane przez odpowiednie sekcje konkursowe przypisane do danej specjalności językowej pod merytoryczną opieką dr Iwony Drabik.
Uroczyste wręczenie indeksów odbędzie się 1 października w Hotelu Hilton w Warszawie podczas uroczystej inauguracji roku akademickiego 2016/2017.
Więcej informacji podamy w bezpośrednim kontakcie ze zwycięzcami konkursu. Serdecznie gratulujemy!!!

Twoje zgody

Google Analytics

Google Analytics wykorzystuje własne pliki cookie głównie do raportowania interakcji użytkowników w Twojej witrynie. Pliki te służą do przechowywania informacji, które nie umożliwiają identyfikacji użytkownika. Przeglądarki internetowe nie współdzielą własnych plików cookie między różnymi domenami. Google Analytics rejestruje adresy IP użytkowników, by umożliwić właścicielom tych witryn zorientowanie się, z jakich części świata pochodzą osoby odwiedzające ich witrynę („geolokalizacja według IP”) oraz chronić bezpieczeństwo usługi. Google Analytics nie udostępnia swoim klientom rzeczywistych adresów IP. Poza tym metoda nazywana maskowaniem adresów IP zapewnia właścicielom witryn korzystającym z Google Analytics opcję polecenia, by system Google Analytics używał do geolokalizacji tylko części adresu IP, a nie jego całości. Warunki korzystania z Google Analytics, do których muszą stosować się wszyscy użytkownicy tej usługi, zabraniają przekazywania do Google Analytics informacji umożliwiających identyfikację osób. Są to m.in. imię i nazwisko, adres e-mail i informacje rozliczeniowe.

_ga,_gat,_gid

Sales Manago

Monitorowanie i budowa profilu behawioralnego to serce Marketing Automation – ta funkcja jest wyróżnikiem takich systemów i stanowi o ich przewadze nad klasycznymi CRM-ami i systemami do masowej analityki ruchu. W SALESmanago informacje o ruchu kontaktu na stronie www są czerpane z trzech podstawowych źródeł: Pliki monitorujące typu Cookies, Adres IP odwiedzającego, Dodatkowe dane protokołu HTTP/HTTPS

_smvs, smuuid, smvr,smg,SERVERID

Google

W przeglądarkach większości użytkowników usług Google plik cookie preferencji będzie oznaczony jako „NID” i będzie wysyłany przez przeglądarkę do witryn Google. Plik cookie typu NID zawiera identyfikator, którego Google używa, by zapamiętać preferencje użytkownika oraz inne informacje, w szczególności te dotyczące preferowanego języka (np. polskiego), liczby wyników wyszukiwania wyświetlanych na stronie (np. 10 lub 20) oraz włączenia lub wyłączenia filtra Google SafeSearch.

NID